KEY ACCOUNT MANAGER

Aktuálně hledáme posilu do našeho obchodního týmu.

JAK SI PŘEDSTAVUJEME IDEÁLNÍHO UCHAZEČE:

  • Má dobré komunikační dovednosti a umí pohotově argumentovat.
  • Umí přijít s vlastními nápady a má obchodní smýšlení.
  • Je aktivní řidič (sk. B).
  • Je samostatný, koncepční a dobře spolupracuje v týmu.
  • Domluví se anglicky.
  • Orientuje se na internetu a ovládá MS Office (Outlook, Word, Excel).
  • Nemusíte se bát toho, že nemáte odborné znalosti, nebo praxi. Všechno potřebné Vás naučíme. Stačí chuť do práce a učení nových věcí.

CO VÁS U NÁS ČEKÁ:

  • Váš denní chléb bude cestování – navštěvování našich stávajících zákazníků. Budete je informovat o novinkách a starat se o to, aby byli našimi spokojenými zákazníky i nadále.

  • Po dostatečném zaškolení budete ke svým produktům poskytovat kompletní informační a technickou podporu. Na kvalitních dlouhodobých vztazích s klienty si velice zakládáme.

  • Pro své přidělené produkty budete vyhledávat nové obchodní příležitosti a vytvářet obchodní strategii.

  • Budete se účastnit odborných akcí a kongresů.

CO VÁM NABÍZÍME:

  • Zajímavou práci na plný úvazek (part-time možný podle dohody)

  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Podporu dalšího vzdělávání a osobního růstu.
  • Fajn kolegy a rodinnou atmosféru v týmu.

  • Místo výkonu práce: Česká republika a Slovensko se základnou v Hradci Králové
  • Nástup možný ihned nebo dle dohody.

  • Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pokud máš zájem o nabízenou práci, pošli nám svůj životopis na níže uvedený e-mail. V případě jakýchkoli dotazů se na nás můžeš obrátit jak na uvedeném e-mailu, tak telefonicky.