KEY ACCOUNT MANAGER
Aktuálně hledáme posilu do našeho obchodního týmu.
JAK SI PŘEDSTAVUJEME IDEÁLNÍHO UCHAZEČE:
- Má dobré komunikační dovednosti a umí pohotově argumentovat.
- Umí přijít s vlastními nápady a má obchodní smýšlení.
- Je aktivní řidič (sk. B).
- Je samostatný, koncepční a dobře spolupracuje v týmu.
- Domluví se anglicky.
- Orientuje se na internetu a ovládá MS Office (Outlook, Word, Excel).
Nemusíte se bát toho, že nemáte odborné znalosti, nebo praxi. Všechno potřebné Vás naučíme. Stačí chuť do práce a učení nových věcí.
CO VÁS U NÁS ČEKÁ:
Váš denní chléb bude cestování – navštěvování našich stávajících zákazníků. Budete je informovat o novinkách a starat se o to, aby byli našimi spokojenými zákazníky i nadále.
Po dostatečném zaškolení budete ke svým produktům poskytovat kompletní informační a technickou podporu. Na kvalitních dlouhodobých vztazích s klienty si velice zakládáme.
Pro své přidělené produkty budete vyhledávat nové obchodní příležitosti a vytvářet obchodní strategii.
Budete se účastnit odborných akcí a kongresů.
CO VÁM NABÍZÍME:
Zajímavou práci na plný úvazek (part-time možný podle dohody)
- Flexibilní pracovní dobu.
- Podporu dalšího vzdělávání a osobního růstu.
Fajn kolegy a rodinnou atmosféru v týmu.
- Místo výkonu práce: Česká republika a Slovensko se základnou v Hradci Králové
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Pokud máš zájem o nabízenou práci, pošli nám svůj životopis na níže uvedený e-mail. V případě jakýchkoli dotazů se na nás můžeš obrátit jak na uvedeném e-mailu, tak telefonicky.