Společnost IMEDEX s.r.o. se již 15 let věnuje technologickému scoutingu v oboru zdravotnictví. Sledujeme novinky ve světě zdravotnických technologií a hledáme inovativní řešení, která pak dodáváme na český a slovenský trh. Dlouhodobě spolupracujeme s významnými zdravotnickými pracovišti a odborníky napříč různými obory.

Naše zaměstnance podporujeme v jejich osobním růstu a snažíme se pro ně vytvářet příležitosti k naplnění jejich potenciálu a vlastních pracovních vizí. Máme krásnou moderní a útulnou kancelář. A hlavně máme skvělý tým lidí, ve kterém se vzájemně podporujeme a pomáháme si. Firemní úspěchy a radost z nich sdílíme společně.

OBCHODNÍ ASISTENT/KA

V současné době hledáme šikovného a energického člověka, který si chce vyzkoušet, co v něm je. Někoho, kdo se chce učit nové věci, rád se zapojí do rozvoje firmy a nechodí si to do zaměstnání jen odsedět. Měl by mít smysl pro týmovost a rád komunikovat s lidmi.

Nejedná se o žádnou stereotypní práci. Naopak je to práce rozmanitá, která vyžaduje samostatné přemýšlení, předvídavost a kreativitu při řešení nových úkolů a situací. Při práci přijdete do kontaktu s velice zajímavými klienty a obchodními partnery.

JAK SI PŘEDSTAVUJEME IDEÁLNÍHO UCHAZEČE:

  • Vzdělání: středoškolské s maturitou
  • Jazyková vybavenost: čeština nebo slovenština (rodilý mluvčí), angličtina (alespoň úroveň B2)

  • Řidičské oprávnění: B (aktivní řidič)

  • Dobrá znalost práce v MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)

  • Orientace na internetu

  • Organizační schopnosti, důslednost, trpělivost

  • Spolehlivost, samostatnost, dobrý time-management

HLAVNÍ NÁPLŇ PRÁCE:

  • Administrativní podpora obchodního týmu a vedení společnosti (písemná a telefonická komunikace se zákazníky a obchodními partnery, organizace schůzek a pracovních cest)

  • Týmová centrála (mít přehled kdo kde zrovna je, co se kde děje a co je potřeba řešit)

  • Komunikace s úřady, vyřizování pošty

  • Práce v interním CRM systému (Raynet CRM) – správa firemního kalendáře, zápisy ze schůzek, hlídání deadlinů

  • Údržba kanceláře

CO SE U NÁS NAUČÍTE:

Naše zaměstnance aktivně podporujeme v osobním růstu. Rádi Vám dáme prostor naučit se cokoli, co Vás bude zajímat a bavit a bude souviset s naší činností. Kromě toho poznáte práci v rodinné firmě, získáte dobré pracovní návyky a naučíte se efektivně pracovat v malém týmu lidí. Získáte podrobný vhled do celého procesu obchodu ve zdravotnictví. Budete s námi pořádat vzdělávací a společenské akce pro lékaře a organizovat naši účast na kongresech a dalších odborných akcích v oboru.

DALŠÍ INFORMACE O POZICI:

  • Místo: Hradec Králové

  • Nástup možný ihned nebo dle dohody

  • Typ pracovního poměru: částečný nebo plný úvazek

  • Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou

  • Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, příp. DPP

  • Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pokud máte zájem o nabízenou práci, pošlete nám svůj životopis na níže uvedený e-mail.

V případě jakýchkoli dotazů se na nás můžete obrátit jak na uvedeném e-mailu, tak telefonicky.